Loading

Dr. Öğr. Üyesi

Aykut YILMAZ

Sakarya Meslek Yüksekokulu

Toptan ve Perakende Satış Bölümü

İletişim

aykuty@subu.edu.tr

0264 295 32 34

Güncellenme Tarihi : 03-05-2024 16:29

ULUSLARARASI :
1
Reliability and Validity of the Turkish Version of Short fom Consumer Need for Uniqueness Scale
ARSLAN YUSUF, YILMAZ AYKUT, AYKAÇ ÖMER SEZAİ, ÖZSOY EMRAH , Marketing and Management of Innovations, 2023
Uluslararası   Hakemli   Web of Science (Emerging Sources Citation Index)   Özgün Makale
2
MARKA İMAJININ MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE MARKA GÜVENİNİN VE MARKA SADAKATİNİN ARACI ROLÜ
YILMAZ AYKUT,AYKAÇ ÖMER SEZAİ , International Refereed Journal of Research on Economics Management, 2018
Uluslararası   Hakemli   EBSCO HOST   Özgün Makale
3
A Study to Examine the Health Interest Level of Fast Food Consumers
YILMAZ AYKUT,ARSLAN YUSUF , International Journal of Social Sciencesand Education Research, 2016
Uluslararası   Hakemli   OAJI- Open Academic Journals Index RAS- Russian Academic Science tei-Turkish Education Index ESJI - Eurasian Scientific Journal Index ISI - International Scientific Indexing DRJI - Directory of Research Journals Indexing SIS - Scientific Indexing Services   Özgün Makale
4
Measurement of the Impact of the Personality Types against Consumer Sentiment towards Marketing
YILMAZ AYKUT,BAŞAK BURÇAK , International Journal of Social Sciencesand Education Research, 2016
Uluslararası   Hakemli   OAJI- Open Academic Journals Index RAS- Russian Academic Science tei-Turkish Education Index ESJI - Eurasian Scientific Journal Index ISI - International Scientific Indexing DRJI - Directory of Research Journals Indexing SIS - Scientific Indexing Services   Özgün Makale
ULUSAL :
1
Artificial Intelligence vs Human in Advertisement Text Writing
YILMAZ AYKUT , Iktisadi Idari ve Siyasal Arastirmalar Dergisi, 2023
Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale
2
MEASURING CONSUMERS ATTITUDES TOWARDS SALES PROMOTION PRACTICES: A SCALE DEVELOPMENT STUDY
YILMAZ AYKUT, ZENGİN HAYRETTİN , Akademik Hassasiyetler, 2023
Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale
3
İNDİRİM MARKETLERİNİ KİMLER, NEDEN TERCİH EDER?
YILMAZ AYKUT, YOLCU TARIK, AYKAÇ ÖMER SEZAİ, ÖZKAYNAR KÜRŞAD , Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 2021
Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale
4
SİYASAL PAZARLAMA VE SİYASAL İLETİŞİMDE POST-TRUTH: DONALD TRUMP ÖRNEĞİ
YILMAZ AYKUT,YOLCU TARIK,ÖZKAYNAR KÜRŞAD,AYKAÇ ÖMER SEZAİ , Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 2020
Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale
5
Ön Lisans Düzeyinde Öğrenim Gören Üniversite Öğrencilerinin Finansal Okuryazarlıkla İlgili Tutum ve Davranışlarının Değerlendirilmesi
GÜMÜŞ İSMAİL,GÜRLER GÖKHAN,ÇETİN ABDURRAHMAN,YILMAZ AYKUT,AYKAÇ ÖMER SEZAİ , BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 2018
Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale
YÜKSEK LİSANS :
1
Yil :2023-2024 , Dil : Türkçe , Adı : VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMA, Saati :3
2
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : KÜLTÜRLERARASI TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Saati :3
3
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMA, Saati :3
4
Yil :2021-2022 , Dil : Türkçe , Adı : VERİ ANALİZİ VE RAPORLAMA, Saati :3
5
Yil :2020-2021 , Dil : Türkçe , Adı : STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ, Saati :3
ÖNLİSANS :
1
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : BİLGİSAYARLI RAPORLAMA UYGULAMALARI, Saati :4
2
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, Saati :3
3
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA YÖNETİMİ, Saati :3
4
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : TUTUNDURMA KARMASI UYGULAMALARI, Saati :2
5
Yil :2021-2022 , Dil : Türkçe , Adı : BİLGİSAYARLI RAPORLAMA UYGULAMALARI, Saati :4
6
Yil :2021-2022 , Dil : Türkçe , Adı : ELEKTRONİK TİCARET, Saati :3
7
Yil :2021-2022 , Dil : Türkçe , Adı : MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, Saati :3
8
Yil :2021-2022 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA YÖNETİMİ, Saati :3
9
Yil :2021-2022 , Dil : Türkçe , Adı : TUTUNDURMA KARMASI UYGULAMALARI, Saati :2
10
Yil :2020-2021 , Dil : Türkçe , Adı : BİLGİSAYARLI RAPORLAMA UYGULAMALARI, Saati :3
11
Yil :2020-2021 , Dil : Türkçe , Adı : DİJİTAL OKURYAZARLIK, Saati :2
12
Yil :2020-2021 , Dil : Türkçe , Adı : ELEKTRONİK TİCARET, Saati :3
13
Yil :2020-2021 , Dil : Türkçe , Adı : MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, Saati :3
14
Yil :2020-2021 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA YÖNETİMİ, Saati :3
15
Yil :2020-2021 , Dil : Türkçe , Adı : TUTUNDURMA KARMASI UYGULAMALARI, Saati :2
16
Yil :2019-2020 , Dil : Türkçe , Adı : BİLGİSAYARLI RAPORLAMA UYGULAMALARI, Saati :3
17
Yil :2019-2020 , Dil : Türkçe , Adı : ELEKTRONİK TİCARET, Saati :3
18
Yil :2019-2020 , Dil : Türkçe , Adı : MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, Saati :3
19
Yil :2019-2020 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA YÖNETİMİ, Saati :3
20
Yil :2019-2020 , Dil : Türkçe , Adı : TUTUNDURMA KARMASI UYGULAMALARI, Saati :2
21
Yil :2019-2020 , Dil : Türkçe , Adı : TİCARET MATEMATİĞİ, Saati :2
22
Yil :2018-2019 , Dil : Türkçe , Adı : ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Saati :2
23
Yil :2018-2019 , Dil : Türkçe , Adı : BİLGİSAYARLI RAPORLAMA UYGULAMALARI, Saati :3
24
Yil :2018-2019 , Dil : Türkçe , Adı : ELEKTRONİK TİCARET, Saati :2
25
Yil :2018-2019 , Dil : Türkçe , Adı : LOJİSTİK VE PAZARLAMA TÖNETİMİ, Saati :3
26
Yil :2018-2019 , Dil : Türkçe , Adı : MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, Saati :3
27
Yil :2018-2019 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA YÖNETİMİ, Saati :3
28
Yil :2018-2019 , Dil : Türkçe , Adı : TİCARET MATEMATİĞİ, Saati :2
29
Yil :2017-2018 , Dil : Türkçe , Adı : ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Saati :2
30
Yil :2017-2018 , Dil : Türkçe , Adı : BİLGİSAYARLI MUHASEBE UYGULAMALARI, Saati :4
31
Yil :2017-2018 , Dil : Türkçe , Adı : ELEKTRONİK TİCARET, Saati :2
32
Yil :2017-2018 , Dil : Türkçe , Adı : LOJİSTİK VE PAZARLAMA TÖNETİMİ, Saati :3
33
Yil :2017-2018 , Dil : Türkçe , Adı : MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, Saati :3
34
Yil :2017-2018 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA YÖNETİMİ, Saati :3
35
Yil :2017-2018 , Dil : Türkçe , Adı : TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Saati :2
36
Yil :2017-2018 , Dil : Türkçe , Adı : TİCARET MATEMATİĞİ, Saati :2
37
Yil :2016-2017 , Dil : Türkçe , Adı : ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Saati :2
38
Yil :2016-2017 , Dil : Türkçe , Adı : BİLGİSAYARLI MUHASEBE UYGULAMALARI, Saati :4
39
Yil :2016-2017 , Dil : Türkçe , Adı : ELEKTRONİK TİCARET, Saati :2
40
Yil :2016-2017 , Dil : Türkçe , Adı : FİNANSAL MUHASEBE, Saati :4
41
Yil :2016-2017 , Dil : Türkçe , Adı : MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, Saati :3
42
Yil :2016-2017 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA YÖNETİMİ, Saati :3
43
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : BİLGİSAYARLI MUHASEBE UYGULAMALARI, Saati :4
44
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : FİNANSAL MUHASEBE, Saati :4
45
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, Saati :3
46
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA YÖNETİMİ, Saati :3
47
Yil :2014-2015 , Dil : Türkçe , Adı : ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Saati :1
48
Yil :2014-2015 , Dil : Türkçe , Adı : BİLGİSAYARLI BÜRO PROGRAMLARI, Saati :2
49
Yil :2014-2015 , Dil : Türkçe , Adı : BİLGİSAYARLI MUHASEBE UYGULAMALARI, Saati :4
50
Yil :2014-2015 , Dil : Türkçe , Adı : DÖNEM SONU MUHASEBE İŞLEMLERİ, Saati :4
51
Yil :2014-2015 , Dil : Türkçe , Adı : ELEKTRONİK TİCARET, Saati :2
52
Yil :2014-2015 , Dil : Türkçe , Adı : FİNANSAL MUHASEBE, Saati :4
53
Yil :2014-2015 , Dil : Türkçe , Adı : TİCARET MATEMATİĞİ, Saati :2
54
Yil :2013-2014 , Dil : Türkçe , Adı : Araştırma Yöntemleri, Saati :2
55
Yil :2013-2014 , Dil : Türkçe , Adı : Bilgisayarlı Büro Programları, Saati :2
56
Yil :2013-2014 , Dil : Türkçe , Adı : Bilgisayarlı Muhasebe Uygulamaları, Saati :4
57
Yil :2013-2014 , Dil : Türkçe , Adı : Dönem Sonu Muhasebe İşlemleri, Saati :4
58
Yil :2013-2014 , Dil : Türkçe , Adı : Elektronik Ticaret, Saati :2
59
Yil :2013-2014 , Dil : Türkçe , Adı : Finansal Muhasebe, Saati :4
60
Yil :2013-2014 , Dil : Türkçe , Adı : Genel Ekonomi, Saati :2
61
Yil :2013-2014 , Dil : Türkçe , Adı : Ticaret Matematiği, Saati :2
62
Yil :2012-2013 , Dil : Türkçe , Adı : Bilgisayarlı Büro Programları, Saati :2
63
Yil :2012-2013 , Dil : Türkçe , Adı : Bilgisayarlı Muhasebe Uygulamaları, Saati :4
64
Yil :2012-2013 , Dil : Türkçe , Adı : Dönem Sonu Muhasebe İşlemleri, Saati :4
65
Yil :2012-2013 , Dil : Türkçe , Adı : Elektronik Ticaret, Saati :2
66
Yil :2012-2013 , Dil : Türkçe , Adı : Finansal Muhasebe, Saati :4
67
Yil :2012-2013 , Dil : Türkçe , Adı : Genel Ekonomi, Saati :2
68
Yil :2012-2013 , Dil : Türkçe , Adı : Temel Bilgi Teknolojisi Kullanımı, Saati :3
69
Yil :2012-2013 , Dil : Türkçe , Adı : Ticaret Matematiği, Saati :2
70
Yil :2011-2012 , Dil : Türkçe , Adı : Bilgisayarlı Büro Programları, Saati :3
71
Yil :2011-2012 , Dil : Türkçe , Adı : Dönem Sonu Muhasebe İşlemleri, Saati :4
72
Yil :2011-2012 , Dil : Türkçe , Adı : Elektronik Ticaret, Saati :2
73
Yil :2011-2012 , Dil : Türkçe , Adı : Finansal Muhasebe, Saati :4
74
Yil :2011-2012 , Dil : Türkçe , Adı : Genel İşletme, Saati :3
75
Yil :2011-2012 , Dil : Türkçe , Adı : Maliyet Muhasebesi, Saati :3
76
Yil :2011-2012 , Dil : Türkçe , Adı : Satış Yönetimi, Saati :2
77
Yil :2011-2012 , Dil : Türkçe , Adı : Ticaret Matematiği, Saati :2
78
Yil :2011-2012 , Dil : Türkçe , Adı : Uluslararası Pazarlama, Saati :3
79
Yil :2011-2012 , Dil : Türkçe , Adı : Yönlendirilmiş Çalışma, Saati :2
BİLİMSEL KİTAP :
1
YAPAY ZEKÂ VE PAZARLAMA
Yazarlar : YILMAZ AYKUT
2
TÜKETİCİ TİPOLOJİLERİ
Yazarlar : YILMAZ AYKUT
3
Tüketici Tipolojileri
Yazarlar : YOLCU TARIK, ÖZKAYNAR KÜRŞAD, YILMAZ AYKUT
4
GİRİŞİMCİLİĞİN ESASLARI
Yazarlar : YILMAZ AYKUT
5
COVID-19 SÜRECİNDE ÜRETİM, YÖNETİM VE PAZARLAMA
Yazarlar : YILMAZ AYKUT
6
ENDÜSTRİ 4.0’DAN TOPLUM 5.0’A GÜNCEL YAKLAŞIMLAR
Yazarlar : YILMAZ AYKUT
7
ÖZEL ALIŞVERİŞ SİTELERİNİN KAMPANYA STRATEJİLERİ
Yazarlar : YILMAZ AYKUT
8
İnovasyon ve Pazarlama
Yazarlar : YILMAZ AYKUT
9
Improving Marketing Strategies for Private Label Products
Yazarlar : AYKAÇ ÖMER SEZAİ,YILMAZ AYKUT
10
Contextual Approaches in Communication
Yazarlar : ARSLAN YUSUF,YILMAZ AYKUT
YÜKSEK LİSANS :
1
Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi - 2023 - Uluslararası e-ticaret işlemlerinin muhasebeleştirilmesi
Yazarlar : YASİN TEKDEMİR